#1 2011-03-15 14:04:40

Wiarot

Administrator

Zarejestrowany: 2011-03-15
Posty: 13
Punktów :   

Maly Regulamin

Gwardia Przymierza to Gildia przeznaczona dla graczy pragnących przeżyć coś więcej w świecie fantasy niż tylko PvP czy pogoń za itemami. To gildia, która stwarza możliwość wspólnej wspaniałej zabawy w miłej atmosferze i wzajemnej pomocy. Jak każda jednak organizacja, nawet i ta musi posiadać nakreślone ramy zasad, które należy przestrzegać.
Oto i one.


I. REGULAMIN OGÓLNY:
1. Gwardia Przymierza przeznaczona jest dla graczy obeznanych ze światem WoW i umiejących grać w klimacie RPG.
- nikt nie narzuca imienia postaci (jest to indywidualna sprawa każdego gracza), ale imię musi odpowiadać ogólnie przyjętym normom kultury i nie odbiegać za bardzo od klimatu świata fantasy. W przypadku rażącego łamania tych zasad Rada może zażądać zmiany imienia postaci. W przypadku odmowy może to skutkować wydaleniem z gildii.
2. W gildii obowiązuje kultura w zachowaniu i wypowiedziach (jednak wulgaryzmy to sprawa normalna nie ucieknie sie od tego, nikt nie bedzie za to karany).
-Chamskie zachowanie w stosunku do innych graczy nie będzie tolerowane.
3. W Gwardii każdy powinien pomagać drugiemu w miarę swoich możliwości, ale niedopuszczalna jest sytuacja iż ktoś robi za te osobę wszystko.
4. W gildii nie ma miejsca na handel (za złoto). Wytwory swojej pracy czy też "zdobycz" dajemy innym "od serca".
5. Dostęp do Banku Gildii (na określonych zasadach) następuje po przejściu okresu próbnego (status Kadet- 5 do 10 dni).
6. Po ogłoszeniu Raidu Gildyjnego każdy ma 10 minut na dokończenie wszelkich spraw.
-Uchylanie się od RG skutkuje karą.
7. Nie można mieć żadnych postaci w innych gildiach.
8. Wszelkie zmiany w Gwardii Przymierza (regulamin, zasady wypraw, zmiany w GH) władna jest przeprowadzać tylko Rada Gwardii.
Uwaga! Nieprzestrzeganie powyższych zasad może skutkować:
- ostrzeżeniem
- degradacją
- wydaleniem z gildii.
9. Rada Gwardii ma prawo podjąć decyzję bez podpierania się punktem w regulaminie, jeżeli zajdzie taka potrzeba. (Najzwyczajniej w świecie nie jesteśmy w stanie przewidzieć wszystkiego i uwzględnić tego w regulaminie. -Wszystko po to, by utrzymać porządek.)

II. SYSTEM RANG W GWARDII PRZYMIERZA:
1. Guild Master - Mistrz Gildii
2. Komandor Gwardii - Zastępca Mistrza Gildii
3. Elita Gwardii - Za szczególne zasługi i pomoc w rozwoju GP
4. Gwardzista
5. Najemnik (ranga przeznaczona wyłacznie dla graczy pvp)
- Gracz pvp jeśli chce może wziąć udział w raidzie.
6. Kadet (okres próbny 5 do 10 dni)
7. Infarmis (w przypadku degradacji za rażące naruszenie regulaminu i zasad)

1st Alty automatycznie otrzymują rangę równą głównej postaci
Inne Alty otrzymują rangę "Alt"

III. DODATKOWE POSTACIE:
1. Klanowicz może starać się o przyłączenie w szeregi Gildii:
- Każdej kolejnej postaci, tylko wtedy, gdy postaciami będącymi już w gildii osiągnął 80LvL

IV. ZASADY RAIDOWANIA:
1. Osoba chcąca raidować, musi mieć zainstalowane działające na JarGames wersje następujących addonów i posiadać Team Speak (wystarczy odsłuch!):
- Omen
- Deadly Boss Mod
- Group Calendar 4
- Team Speak 3 - Logujemy się pod nickiem z Gry
2. Biorąc udział w raidzie przygotuj się do niego, musisz być w pełni naprawiony, w PVE specu.
3. Podczas raidu i prób na bossie nie przekrzykujemy się na Team Speaku i nie spamujemy dmg/healing/itd. meterami na raid/guild czacie podczas rozdawania itemów.
4. Raidy mogą organizować:
- 10-osobowe - Każdy (jednak w raidzie powinien być ktoś z dostępem do epgp. Jeśli nie ma oficera, chwilowo ranga zostaje podniesiona liderowi raidu)
- 25-osobowe - Oficerzy
5. W raidzie 25-osobowym punkty za zabite bossy dostają osoby, które stawiły się na wyprawie do 15 minut od jej rozpoczęcia oraz te, które są w standby. (Godzina rozpoczęcia się wyprawy jest ogłaszana dzień/klika dni na przód)
6. Na raidy obowiązują zapisy poprzez Group Calendar
7. Na raid Mainów idziemy Mainami chyba, że Lider zadecyduje, że ktoś ma iść 1st Altem.
8. Na raid 1st Altów idziemy właśnie tymi postaciami, chyba że z uzasadnionych przyczyn ktoś nie był Main Charem na raidzie Mainów - wtedy może iść Mainem.
9. W pogoń za Runed Orbami idziemy jedynie Pozostałymi Altami (2 Alt/3 Alt itd..).

V. REZERWA:
1. Osoba rezerwowa dostaje pełne EP za każdego zabitego Bossa.
2. Gracz chcąc być na liście rezerwowej powinien po każdym zabiciu bossa zaszeptać do Lidera Raidu
"epgp standby Nick_Maina"
3. Rezerwiści zobowiązani są - przybyć na Raid w ciągu 5 minut, od prośby Lidera Raidu - i być przygotowani do pełnienia danej im roili.
4. Wszelki próby oszustwa, Lidera Raidu i Oficerów, w sprawie rezerwy karane będą -1000
EP.
5. Na liście rezerwowej można znaleźć się w przypadku, gdy:
- Zapisałeś się w Group Calendar i zabrakło miejsc.
- Jesteś na raidzie, ale może nastąpić sytuacja, w której będzie potrzebna zamiana klasy.
- Zalogowałeś się w trakcie Raidu / spóźniłeś się. Twoim obowiązkiem jest powiadomić Officera/GM'a o przyczynie oraz ewentualnie poprosić o wrzucenie do Rezerwy. Jeśli otrzymasz zgodę znajdziesz się na liście rezerwowej.

VI. WYPRAWY GILDII I ROZDAWANIE ITEMÓW:
1. Na wyprawach korzystamy z Systemu EPGP (Addon).
2. Prawo do zmiany punktów EPGP mają Oficerowie Gildii, a w czasie wypraw Oficer będący Liderem Raidu.
3. Na wyprawach w przypadku gdy ustawiony jest roll ogólny, need wolno dać tylko na itemy swojej klasy i te które chcemy nosić - innych przypadkach pass lub greed.
4. W czasie, gdy na wyprawie ustawiony jest Master Looter, rozdawanie itemów przebiega następująco:
- Lider Raidu na /RW pokazuje item, a zainteresowane osoby zgłaszają jego chęć posiadania (Osoba chcąca item na Main Spec wpisuje /roll, na Off Spec pisze "greed"), nie używamy opcji disenchant na itemy epic.
- Item wygrywa osoba z najwyższym PR
5. Pierwszeństwo do Itemu mają osoby z minimum EP.
6. Jeśli w trakcie raidu 25man lider zapomni o ustawieniu Mastera każdy z członków raidu jest zobowiązany do passowania każdego z itemów.
7. Zdobyte na wyprawie Runed Orby trafiają do Banku Gildii*.

*Osoba chcąca Runed Orb zgłasza to w odpowiednim temacie na forum.


VIII. WYPRAWY GILDII I DISENCHANTING
1. Materiały z Disenchantowania, na wyprawach, Epickich itemów trafiają do Lidera Grupy, a następnie do Banku klanowego.


IX. OBECNOŚĆ W ŚWIECIE:
1. Dłuższe nieobecności należy zgłosić w stosownym dziale kronik i uzasadnić.
Gildia to my, przyjemność sprawia Nam gra, gdy pojawia się większość z Nas a nie garstka! Każdy z Nas prowadzi życie osobiste, jednak znajduje czas by pojawiać się na pewien czas w grze, osoby które znikną na dłużej niż przewiduje rozsądek zostaną usunięte z klanu.
2. Osoby, które zgłoszą dłuższą nieobecność (dłuższą niż miesiąc) nie będą brane pod uwagę w co tygodniowym Decay, a ich stan EP będzie równy temu z ostatniego dnia Online.


X. LEKKOMYŚLNE OPUSZCZENIE GILDII:
1. Puściły Ci nerwy, wyszedłeś z gildii i chcesz wrócić, jak gdyby nigdy nic?
- 30% EP, jednak nie mniej niż 1500 EP.
Pamiętaj to tylko gra, a wszelkie spory w Gildii da się wyjaśnić, pomyśl zanim klikniesz leave


XII. Najemnicy w Gwardii Przymierza ( dotyczy ludzi wolących rozgrywkę PvP )
W Gwardii Przymierza mile widziane są również osoby opierające się na rozgrywce PvP gdyż godnie reprezentują gildię w rozgrywkach arenowych
i battlegroundowych.
1. Organizowane będą eventy PvP w obrębie gildii (w miarę możliwości z innymi gildiami)
2. Organizujemy premade
Osoby te nie będą karane za nie stawienie się na raid, jednak są na nim mile widziani (dotyczy wyłącznie najemników)


Na koniec:
Wyżej wymienione zasady obowiązują WSZYSTKICH członków klanu, nieznajomość nie zwalnia z ich przestrzegania.


podpisano Rada Gwardii Przymierza


Zabrania się kopiowania niniejszego regulaminu i zasad w częściach bądź całości bez wyraźnej zgody Autora (Zarząd GP).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.poloniakrakowknights.pun.pl www.hwdpteam.pun.pl www.priwm2.pun.pl www.obpu.pun.pl www.edumed.pun.pl